2012. szeptember 12., szerda

Az új kaland kezdete

Ma 2012. szeptember 11.-e van. Az igazat megvallva tartottam ettől a naptól. A reptéri reggel 7 órai találkozóról kb. 10 percet késtem. Szerencsére még volt, aki utánam jött :) A gépünk 9 óra 35 perckor indult Zürichbe, érkezes 11 óra 20 perckor volt. A becsekkoláskor nem volt semmi gond és az odarepülés alatt sem. A repülőn utazott egy 8-10 fős család, akiket leszállás után (gondolom) a menekültek irodájába tereltek. Innen a továbbindulás Tokióba 13 órakor volt. A repülő utat kicsit nehezen viseltem. Egy japán már az elején rosszul lett. Masszírozták és borogatták. Szerencsére jobban lett. Az úton a Thermae Romae c. japán filmet néztem. Sok mindenre nem emlékszem belőle, mert bekábultam. Nem aludtam mélyen, csak felületesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése