2017. október 28., szombat

Újra itt :)


Reggel 8 óra körül szerencsésen földet ért a gépem.
A dühöm enyhült. A történet röviden, hogy min akadtam ki, de nagyon:
Euroból egy 10-est és egy 5-öst hoztam magammal. A frankfurti repülőtéren az újságosnál vettem dobozos kávét és 5 euroval fizettem. Utána a pékségben egy darab vajas perecet, amit a 10 eurossal fizettem. Az eladó viccelődött velem. Már ennek gyanúsnak kellett volna lenni. Végül 5 erurosból adott vissza. Szóltam neki, hogy ez így nem jó. Kötötte az ebet a karóhoz, hogy márpedig 5 eurost adtam. Még én éreztem magam kellemetlenül. A repülőgépem végig ezen járt utána az agyam, hogy meg kellett volna nézetni a kamerát. Bár nem tudom, hogy egyáltalán be volt-e kamerázva.
A repülőgépen véletlenül a kabát zsebének a cipzárjával felsértettem a telefontöltőmet. Na ez volt a következő. Még tölt :)
Az út viszonylag jól telt. A leszállás előtt 2,5 órával egy erős légörvénybe kerültünk. Kb. 20 percig küzdött a kapitány az elemekkel. Rázkódott a gép kegyetlenül. Időnként süllyedtünk és irányt is kellett változtatnia. Ezek után a gépet Osakában profin tette le. Nem is lehetett érezni.
Felszállás előtt Frankfurtban.
Indulás Japán felé :)

Felhők felett

Vacsora a repülőn

És a reggeli.

Szerencsés földet érés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése