2009. szeptember 29., kedd

12. nap

A hazautazásunk napja :)



6 megjegyzés:

  1. Kedves Erzsi! Boldog ember lehetsz, hogy már jártál (nem is egyszer) ebben a csodálatos országban.
    Az első, ami rögtön megfogott, az ízléses, hangulatos, csábító, szépen fényképezett képek.
    A másik, hogy japán néhol nem is japános. Némelyik képet bárhol, a világ bármelyik országában el tudtam volna képzelni.
    A harmadik, hogy a japán őzek kövérebbek, mint a magyarok! Tudom mit beszélek, erdő mellett lakom.
    Sok sikert, és sok látogatót az újabb honlapodhoz!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erzsi!

    Nagyon szépen köszönöm ezeket a csodás képeket.Nagyon sok szép helyen jártál, és elhiszem, hogy vissza vágysz ide.Látom az Arahsis plakátokat is megtaláltad.Sajnálom,hogy nem sikerült a koncertre bejutni, biztos hatalmas élmény lett volna.De majd egyszer! és utána majd elmeséled.Még tegnap este megnézte és végig olvastam, csak nem tudom, hogy lehet ide hozzászólást írni, mert már 4-szerre futok neki és nem sikerül elküldeni, de hátha most.Majd ha lesz időd a 2.utadról is feltenni én biztos, hogy megfogom nézni.

    VálaszTörlés
  3. Erzsike köszönöm, hogy megosztottad ezt a szép élményt velünk.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy végigolvastátok :) Folytatása nemsokára következik :)

    VálaszTörlés
  5. Újra végig néztem a képeket és elolvastam az úti beszámolód! Csodálatos lehet egy ilyen út! Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk.
    Csip

    VálaszTörlés
  6. Kedves Csip!
    Nagyon szívesen :) Elkezdtem visszamenőleg írni a következőt is :)

    VálaszTörlés