2014. szeptember 16., kedd

Elérkezett a hazautazás napja

Tokyoban most 2014. szeptember 17.-e, reggel 6 óra elmúlt. A csomagom készen áll az indulásra. Reggeli után busszal megyünk ki a repülőtérre. Elfáradtam. A lábaimban sok-sok kilométer van már. Jó lesz hazamenni, de a szívem még maradna egy kicsit. Nem szeretnék búcsúzni örökre, hisz annyi mindent meg kell még nézni. Bízom benne, hogy egyszer megint eljön az a nap, amikor újra láthatom az én szeretett országomat :)

A járatok, amikkel hazamegyek:
OS052 Narita - Bécs, 11:20 - 16.10.
OS721 Bécs - Budapest, 17:20 - 18.05

Követni ismét a http://www.flightradar24.com/ -on lehet :)

3 megjegyzés:

  1. Erzsike köszönöm, hogy megosztottad a sok, szép élményt és képet. Nagy élvezettel nézegettem, és olvastam a sok ismertetőt, amit az egyes helyszinekhez irtál, nagyon szép élmény lehetett.:-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves mamika!
    Nagyon szívesen :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Erzsi!
    Nagyon köszönöm a képes élménybeszámolód!
    Olyan élményt nyújtott, mintha én is egy kicsit ott lehettem volna.:)))
    Annyit írtam az előbb, de mikor közzé akartam tenni, egyszerűen elszállt.
    Nagyon bosszankodtam, hogy miért nem is mentettem el előtte. :-(
    Késő bánat. Legközelebb ügyesebb, előrelátóbb leszek.
    Az áram átalakítóval én is mindig így jártam, mint te, hogy már több is van belőle, mert mindig "jó helyre" teszem, hogy meglegyen./ Most már a mini (úti vasaló) mellett tartom.
    Jó pihenést kívánok itthon! Az élmények, amiket ismételten szereztél Japánban, életre szólóak lesznek.
    Unni

    VálaszTörlés